This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
THEMA Consulting Group
Hos THEMA skal du oppleve en arbeidsdag som er utviklende, utfordrende og morsom. Du skal støtte og motta støtte fra dine kollegaer både i hverdagen og gjennom din karriere. Vi bryr oss om hverandre og ser hver enkelt. Vi verdsetter det å gi og få hjelp.
- Løftet til medarbeiderne i THEMA Consulting Group
THEMA har tre kompetansegrupper
Rådgivning og markedsanalyser for energi- og transportsektoren
Analyse og råd
Politikk, regulering og markedsdesign
Spore og analysere
Hverdagen i THEMA
Møt noen av våre ansatte for å bli bedre kjent med hvordan det er å jobbe hos oss.
- 0+ansatte
- 0+ulike språk
- 23aldersspenn mellom 23 til 64
- 0+ulike utdanninger
- 0kontorer (Oslo og Berlin)
Sosialt miljø
Profesjonell utvikling
THEMA-skolen
I THEMA er «on-the-job learning» gjennom deltakelse i prosjekter hjørnesteinen i vår utviklingsmetode. Vi oppmuntrer til praktisk erfaring som den primære måten å forbedre ferdigheter på. Samtidig tilbyr vi en rekke interne- og eksterne kurs gjennom THEMA-skolen. Disse kursene er utformet for å komplettere prosjektarbeidet og sikre at teammedlemmene våre har tilgang til den nyeste bransjekunnskapen og kontinuerlig utvikler ferdighetene sine. Vi har også andre initiativer for å tilby profesjonell utvikling hos THEMA.
Consultant Community
I THEMA bygger vi tilhørighet og deler kompetanse i dedikerte fora. Hver distinkt rolle (f.eks. analytikere, konsulenter, og ledere) har sitt eget forum, som skaper en plattform for profesjonell utvikling, deling av tips og råd, og organisering av sosiale aktiviteter. Det er et rom der ansatte med lignende roller kan utveksle erfaringer og vokse sammen.
Buddy System
I THEMA prøver vi å skape en smidig onboarding-opplevelse for alle nye medarbeidere. Derfor har vi iverksatt et Buddy System. Hvert nytt teammedlem blir koblet med en Buddy som besvarer spørsmål og sikrer en problemfri integrasjon i vår arbeidskultur. Regelmessige møter med din Buddy skaper et støttende miljø som hjelper deg med å føle deg hjemme fra dag én.
Mentorprogram
Vi tilbyr alle ansatte et mentorprogram der erfarne konsulenter gir retning og støtte. Disse mentorene kan hjelpe den enkelte med å navigere gjennom karrieremuligheter, tilby innsikt, dele kunnskap, og bidra til faglig og personlig vekst. Det er en mulighet til å bygge meningsfulle yrkesrelasjoner og forbedre ferdighetene dine under veiledning av erfarne eksperter.
Bemanning
Vi opplever at unge fagpersoner er motivert av læring, å løse komplekse problemer, og å bli eksponert for nye og utfordrende muligheter. Derfor får våre ansatte mulighet til å påvirke hvilke prosjekter de jobber på, da vi ønsker å finne riktig balanse mellom individuell utvikling, våre klientbehov, og byggingen av THEMA som et selskap. Dette gjøres gjennom involvering av ansatte i nært samarbeid med deres mentorer og vår HR-sjef.
Jobbe i THEMA
Er du interessert i å bli en del av vårt team? Vi rekrutterer vanligvis nyutdannede en gang i året, og annonserer stillinger i august for påfølgende år.
Vi tilbyr også muligheten til å søke om internships både om vinteren og sommeren. Du vil bli tildelt oppgaver tilpasset dine kvalifikasjoner og integrert i teamarbeidet på relevante prosjekter.
Vi anbefaler å følge oss på LinkedIn, da vi kunngjør alle jobbmuligheter der. Du er selvfølgelig også alltid velkommen til å sende oss en åpen søknad, så vi vil komme tilbake til deg hvis en relevant stilling blir tilgjengelig.
Har du noen spørsmål? Kontakt:
Svend Boye
Partner